UNDO פרק 9

UNDO

יונה מפתיע ומגיע אל אזור הקרב בין דובי לדודא. אך ההפתעה הגדולה מגיעה כשהוא טוען שהכדור האחרון לא ברשותו וכי איבד אותו. בנוסף מצטרפים אל המלחמה על הכדור האחרון שחקנים נוספים שגילו את הפוטנציאל העצום של חזרה בזמן.

דודא מצליח לשכנע את רוי ומנחם שדובי הוא בסה"כ גנב מתחזה וכי הכדור שייך לבית הספר. דודא ומנחם מתחילים לראשונה לשתף פעולה ומנחם מבין כי הכסף שישיג על הכדור יכול להביא לו את תפקיד מפיק מופע היובל של צביקה פיק אותו כל כך רצה.

כך בגיבוי מלא ממנחם רוי ודודא לא בוחלים באמצעים על מנת להוציא מדובי, או מיונה, את הכדור הנחשק תוך כדי שאסנת ולילך ממשיכות בריב הקבוע וכלל אינן מודעות למרדף. שיאים חדשים נשברים והטירוף מתעצם ולבסוף מנחם מבטיח לרוי את התפקיד הנחשק עליו חלם במופע היובל של צביקה, מה שמדרבן אותו כל כך למרדף אחרי הכדור וגורם לו להתעלם לחלוטין מלילך ולהיפרד ממנה מול כולם.

למרות עניינים חשובים יותר דובי מצליח תוך הטירוף להציל את אסנת מהתחשמלות ובמקומה עולה לבמה צביקה פיק החוטף את הזרם החזק ביותר שהיה עד עכשיו ומפונה לבית החולים. המסיבה נגמרת מבלי שאיש מצא את הכדור האחרון שנראה לאחרונה מסתובב בפיו של הגרביל הנשכני. כולם יורדים במעלית בדרכם הביתה כשהגרביל עם הכדור בפיו נכנס לפתע למעלית וגורם לכולם למאבק מחודש. קריין החדשות מכריז על דחייתו של מופע היובל של צביקה למועד לא ידוע.

תסריט: עידן אופגנג ואמיר תומר
במאי: עודד רז
עורך תסריט: דני ווסרמן
הפקה: דורי מדיה דרסט

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully