UNDO
UNDO

מה הייתם עושים לו היה לכם כדור שיכול להחזיר אתכם בזמן כמה שעות לאחור ולתת לכם הזדמנות שנייה לשנות החלטה? ומה אם היו לכם רק תשעה כדורים כאלו?

ביום הכי חם של שנת 2011, מתקיים נשף הסיום של מחזור נ"ד בתיכון "יהודה הלוי" לאומנויות. את נשף סיום השנה מחליט מנחם, הרכז השכבתי לציין בסימן תחרות כשרונות צעירים בשיפוטו של לא אחר מאשר "המאסטרו" צביקה פיק, אותו מנחם מכיר מימיו במחזמר "שיער".

בתחילת הערב עולה לבמה מנחם ובפיו בשורה חשובה. התלמיד דובי קליין זכה השנה בפרס מצטיין הנשיא לכימיה. מנחם אינו יודע שדובי בעצם הגיע להישג גדול בהרבה יותר - המצאת גלולת ה"אנדופיל" אשר ביכולתה להחזיר את מי שנוטל אותה אחורה בזמן. השמועה מתפשטת בין התיכוניסטים הסקרנים.

הבוגרים המאושרים רוקדים ונהנים אבל דובי, רוי, לילך ,דודא ואוסנת לא נהנים. רוי ולילך, מלכי השכבה לא מפסיקים לריב, דובי החנון שוב מושפל ע"י דודא הבריון שמצידו שוב מושמץ ומורחק מהמסיבה ע"י מנחם ואילו אסנת המוזרה מסיימת את הערב כשאפילו אין לה אומץ לעלות לבמה.

נשף הסיום מגיע אל סיומו מוקדם מן הצפוי אחרי קצר חשמלי הנוצר במקום. דובי, דודא, אסנת, רוי ולילך מוצאים עצמם במעלית האחרונה שנשארה פנויה ביחד בדרך למטה...
במעלית נופלים הכדורים מכיסו של דובי, וכל אחד מהגיבורים מבין שזה המפתח לסיים את התיכון שוב - והפעם כמו גדולים!

בכל פרק ניתנת הזדמנות לגיבור אחר לעשות UNDO לרגע בערב הסיום בו לקח החלטה שגויה ולשנות אותה במטרה לעשות סדר, אך הרצון לסדר יביא לבלגאן גדול יותר, ואם זה לא מספיק, מפרק לפרק אוזלות הגלולות...

בסוף התהליך תחזור החבורה לשנת 2011, אל סופה של מסיבת הסיום, בטוחים ומרוצים יותר מהחוויה שעברו, מהמקום אליו הגיעו, ומושכלים יותר על כוחה של ההחלטה, רגע לפני שהם יוצאים אל "החיים האמיתיים".

  • פרקים מלאים
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully