UNDO פרק 1

UNDO

זהו נשף הסיום של מחזור נ"ד בביה"ס לאמנויות ומדעים ע"ש 'יהודה הלוי' וכולם נרגשים. מנחם, רכז השכבה המוזר הכין קונספט מיוחד של בריכה, בגדי ים ותחרות שירה חגיגית עם שופט אורח מיוחד –"המאסטרו" צביקה פיק בכבודו ובעצמו.

כולם בבגדי ים מלבד דובי, החנון השכבתי שהגיע לנשף הסיום קצת לא מעודכן בחליפה מחויטת ועם רצון ותקווה גדולה שאולי הפעם המוזרה של השכבה אסנת תתייחס אליו ואולי אפילו תדבר איתו. לעומתו חברו הטוב וקל הדעת יונה הגיע מצויד בנערת ליווי מרשימה אותה שכר על מנת שתהייה בת הזוג שלו במהלך הנשף.

דובי יארגן לעצמו את בגד הים הראשון שימצא ואף יעלה לבמה לקבל מטבע הוקרה מיוחד על זכייתו בתואר "מצטיין הנשיא" אך דבר מכל זה לא יעזור לו להשיג את אסנת. מפגש מצער של הביצים של דובי עם גרביל המסתובב חופשי במסיבה משודר לייב על מסך מקרן מול כל השכבה ומביך את דובי ההמום. אך יותר מכך, דובי מגלה שהתגלית הגדולה שלו, כדורי ה'אנדופיל' שהמציא, נגנבו ע"י חברו הטוב ביותר ושהסודיות על התגלית היא כבר לא סודיות מוחלטת.

אל המסיבה מצטרפים גם רוי ולילך מלכי השכבה שעסוקים רוב הזמן בכניסתם המרשימה אל המסיבה ובנאמבר שלהם על הבמה, דודא המופרע הכיתתי שמחפש רוב המסיבה דרך להשפיל את כולם אך לבסוף חוטף השפלה בעצמו, ומנחם שרק דואג להתחנף לצביקה.

כולם יסיימו את המסיבה מבואסים, יקלעו יחדיו למעלית ויגלו אודות גלולת "האנדופיל". דודא יהיה הראשון שיחליט לקחת את הכדור השני.

תסריט: עידן אופגנג ואמיר תומר
במאי: עודד רז
עורך תסריט: דני ווסרמן
הפקה: דורי מדיה דרסט

מומלצים

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfullywalla_ssr_page_has_been_loaded_successfully